BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 2, 2011

Cinta 2 Febuary


salam..hari ini hari lahir nurin. Alhamdulilah segala puji bagi Allah yang sentiasa memberi kesihatan, rahmat serta kebahagiaan dalam hidup ini. Dengan penuh rasa kesyukuran, nurin panjatkan doa buat arwah ibu yang tersayang semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan orang-orang yang beriman..amin.

Terima kasih ibu, kerana tanpamu nurin tak mampu untuk berdiri sehingga ke hari ini. Tanda cinta ibu dan ayah kini masih berdiri berjuang meneruskan hidup ini. Alhamdulilah, cinta ibu dan ayah tidak sia-sia kerana cinta kamu berdua buat nurin rasa bangga memiliki kamu berdua. Walaupun ibu dan ayah pergi meninggalkan tanda cintamu ini, insyallah semoga tanda cinta yang kamu berdua tinggalkan ini akan terus bersinar menerangi hidup ini, menerangi insan lain dan juga alam ini. Semoga juga tanda cintamu akan terus berbakti padamu, hingga akhir hayatku.

Ibu..ayah, tanda cintamu ini akan melangkah ke alam yang sama denganmu dulu. Insyallah, tanda cintaku juga akan menerangi alam ini. Semoga kelak dia menjadi insan yang berakhlak mulia dan menerangi alam ini dengan hidayah dan petunjuk dariNya.

Buat cinta hatiku, terima kasih dengan hadiah pemberianmu itu. Terima kasih Adamku..walau apa pun pemberianmu ianya amat berharga buatku, hanya Allah yang dapat membalas segala kebaikanmu padaku. Insyallah semoga Hawamu akan menjadi isteri yang taat dan solehah untukmu. Terima kasih cinta...

0 comments: